חברת מקורות משיקה באירוע רשמי את שלב א' בהטמעת מערכת בטיחות מבית טופ רמדור, אשר מספקת פתרונות 360 לענף הבניה

שתפו את הכתבה:

במסגרת תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בחטיבת התפעול במקורות, עולם הבטיחות מקבל חיזוק משמעותי.

חברת מקורות חרטה על דגלה לקדם את מדיניות הבטיחות מתוך מחוייבות לעובדיה, לקוחותיה, לספקיה, ולקדם את תחום הבטיחות בענף כארגון גדול מוביל ומשמעותי בישראל.

במסגרת הפעילות נבחרה מערכת רמדור לניהול הבטיחות כמערכת המספקת את הפתרון המקיף והכולל עבור צרכיי הארגון. בימים אלו החלו במקורות עבודה ב Mobile ובמערכת בענן בשלב א' עם גרסת BEST PRACTICE של רמדור בטיחות. המהלך הושק באירוע – הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם הבטיחות, בה נשאו דברים: אלי כהן מנכ"ל מקורות , דני סופר סמנכ"ל לתפעול ואחזקה מקורות, יניב בר סמנכ"ל חברת טופ רמדור ושרון פדנברג מנהלת יחידת בטיחות וגיהות אשר הציגה את חזון הטרנספומציה הדיגיטלית בעולם הבטיחות.

יניב בר, סמנכ"ל ומנהל תחום הבטיחות בטופ רמדור : "אנו שמחים כי ארגון גדול מוביל ומשמעותי במשק הישראלי מכיר ומקדם את ניהול הבטיחות בארגון כערך אסטרטגי בחברה.
יישום מוצלח של מערכת הוא תוצר של שיתוף פעולה ונחישות הלקוח להגיע להישגים מתוך הבנה עמוקה של התועלות בהטמעה ומחשוב תהליכי הבטיחות בארגון. אני שמח לעבוד מול קולגות מצוות מערכות המידע בניהולו של עופר מידזינסקי מנמ"ר ותמירה אלאלוף מנהלת הפרויקט יחד עם צוות הבטיחות בניהולה של שרון פלדברג מנהלת יחידת הבטיחות ואוריה גלעד ממונה בטיחות ארצי."

טופ רמדור מספקת פתרונות 360 לענף הבניה, במקורות בחרו את מערכת רמדור בטיחות בנוסף לבחירה במודול יומני העבודה ומודול האיכות.

אנו משקיעים מאמצים רבים לקידום החדשנות בענף ועובדים על פתרונות AI לצד IOT ומספקים במה ושיתופי פעולה עם סטארטאפים בתחום על מנת לקדם את התחום אל מול לקוחותנו.

אנו רואים בבחירה של חברת מקורות במערכת לניהול הבטיחות שלנו כהצבעת אמון בתועלות וביתרונות הטרנספורציה הדיגיטלית על הענף ומקווים שביחד נשפיע ונקדם את הבטיחות בישראל.