בנק הפועלים בוחר תחזוקנית

שתפו את הכתבה:

בנק הפועלים בחר תחזוקנית

בנק הפועלים הטמיע את מערכת תחזוקנית שתשמש את עובדי הבנק, אנשי התחזוקה והספקים, סה"כ למעלה מ-10,000 איש

לאור שביעות הרצון שלנו מתחזוקנית, החלטנו להרחיב את הפעילות עם רמדור למגוון תחומים בעולמות הבינוי והבטיחות ולהפוך את רמדור לשותף אסטרטגי בהתנהלות הלוגיסטית של הבנק בכל הפלטפורמות.

יוסי אלוק, מנהל אגף לוגיסטיקה בבנק הפועלים

WhatsApp Image 2023-06-27 at 11.01.13

הצורך:

לבנק הפועלים עשרות סניפים ועשרות אלפי עובדים שצריכים להרגיש נוח במקום העבודה. בנק הפועלים חיפש מערכת אחזקה שתכולל מיפוי וסקירה של הציוד האלקטרומכני, קידודם בברקוד, שיוך טיפולים מונעים, הטמעת אפליקציה לפתיחת קריאות שירות  וכן הטמעת מודול לפיקוח ובקרה על כלל הפעולות של נותני השירות. 

הפתרון:

אייל כהן, מוביל תחום Prop-tech בבנק הפועלים: "האתגר של ארגונים גדולים מרובי נכסים כמונו הוא לדייק את תהליכי הטיפול והאוטומציה הנדרשים לאלפי עובדים, מאות נכסים ואלפי פריטי ציוד, זאת בכדי שתשומות הפיקוח והבקרה שלנו יתמקדו רק בקריאות החריגות שהטיפול בהן לקוי או מתארך. הבחירה בתחזוקנית נבעה ממרחב הפיצ'רים הקיים במוצר והניסיון המצטבר של הצוות המלווה אותו לאורך השנים. שמחנו למצוא ברמדור הנהלה קשובה שאף השקיעה בעדכון חוויית המשתמש ובדשבורד הבקרה של המוצר ובשבועות הקרובים יוכלו ארגונים נוספים ליהנות ממנו".

יוסי אילוק, מנהל אגף לוגיסטיקה בבנק הפועלים: "ההחלטה להחליף מערכת לניהול שירות האחזקה לעובדי הבנק הייתה מאתגרת. כל מי שנמצא בעמדת ניהול יודע כמה משאבים נדרשים לארגון בסדר גודל שלנו להטמעת מערכת חדשה. הניסיון הרב שצבר צוות המוצר של תחזוקנית והמקצוענות של טופ רמדור אפשרו ניהול שיח מול גורמי המקצוע בבנק, לרבות צוות הסייבר והם ששכנעו לבצע את המהלך. כיום, לאור שביעות הרצון שלנו מתחזוקנית, החלטנו להרחיב את הפעילות עם רמדור למגוון תחומים בעולמות הבינוי והבטיחות ולהפוך את רמדור לשותף אסטרטגי בהתנהלות הלוגיסטית של הבנק בכל הפלטפורמות".

"מבחינתנו מדובר בפרויקט חשוב ואסטרטגי, בו נעשה שימוש נרחב ביכולות תחזוקנית. הצלחתו והטמעתו המהירה התאפשרה בזכות הצוות הטכנולוגי המקצועי של בנק הפועלים, אשר מוביל את הפרויקט. תחזוקנית משרתת את הצורך העסקי של הבנק לפשט את תהליך הטיפול באחזקת המבנים באמצעות מערכת חכמה וידידותית למשתמש, ניתוב אוטומטי של הקריאות לפי סוג הקריאה והפנייתן לגורם המטפל הרלוונטי וכן טיפולי מנע עבור ציוד אלקטרומכני הן בהנהלה הראשית והן בסניפים. התוספת של האפליקציה לפתיחת קריאות נגישה היום לכל העובדים בסלולר והאפליקציה של הטכנאים מאפשרת להם גמישות ומקלה על עבודת הדיווח והתיעוד. למערכת יתרונות רבים וביניהם: חסכון של מיליוני שקלים באחזקה מונעת וכמובן שירות טוב ומהיר יותר לעובדי הבנק, בטיפול בתקלות אחזקה. בעזרת מיפוי המתקנים וסימונם בברקודים, ניתן לעקוב אחר הטיפולים השוטפים ובכך לשמר את תקינות המתקנים לאורך זמן וכן לאתר בקלות ספקים על גבי המפה ולצוות אותם למשימות".

איציק רביבו, מנהל מוצר תחזוקנית רמדור

לכתבה המלאה באתר אייס  לחץ כאן

סרטון בנק הפועלים בוחר תחזוקנית: