שתפו את הכתבה:

ניהול פרויקטים הנדסיים

איך לנהל פרויקט הנדסי בהצלחה ובמינימום טעויות?

בפני כל מי שעוסק בניהול פרויקטים הנדסיים עומדת מטרה אחת, להוציא מהכוח אל הפועל תוצר איכותי שישביע את רצון הלקוח ויהיה חשוף למינימום סיכונים. המציאות מלמדת כי פרויקטים בענף הבנייה חשופים לסיכונים ולטעויות רבות ואין הרבה תחומים כמו ענף הבנייה שבהם כל טעות עלולה לגרום לנזקים כבדים. רק עבודה מוקפדת ומדויקת תצליח לעמוד באתגר ולהביא לסיום הפרויקט הן לשביעות רצון הלקוח הן לשביעות רצון היזם או הקבלן.

תוכנה לניהול פרוייקטים הנדסיים – ארבעה דברים שחשוב לדעת

השלב הראשון שצריך לבצע במהלך ניהול פרויקטים בבנייה הוא הנחת התשתית לפרויקט. כשם שכל מבנה חייב לעמוד על יסודות איתנים, כך גם ניהול הפרויקט חייב להיבנות על בסיס איתן ומאורגן. לאחר הנחת היסודות לתכנון הפרויקט יש לארגן את העבודה, להעביר אותה לאנשי המקצוע העובדים בשטח, לקבוע נקודות לביקורת ולהערכה ובמידת הצורך לבצע עדכונים ושיפורים במהלך התקדמות הפרויקט. רק שימוש בתוכנות ניהול מתקדמות לביצוע פרויקטים יביאו לעמידה באתגרים.

מערכת לניהול פרויקטים הנדסיים היא מערכת מקצועית המאפשרת למנהל הפרויקט לתכנן את הפרויקט ממגוון זוויות ונקודות מבט, אך גם לעקוב אחרי התמונה הגדולה של הפרויקט. המערכת מייצרת בסיס אמין ומקצועי לזיהוי מוקדים של סיכונים, בסיס לקבלת החלטות מקצועיות והיא מעניקה בידי המשתמש בה כלי רב עוצמה לניהול הפרויקט, לתכנון, לביצוע, לבקרה ולאחזקה.

תוכנות לניהול פרויקטים הנדסיים מאפשרת טיפול בכל הליכי הפרויקט החל מתכנון כתב כמויות, מחירים, לוחות זמנים יומני עבודה, חוזים וחשבונות, מעקב אחרי אי התאמות סיכומי ישיבות, אחזקה וכל מה שדרוש להתנהלות תקינה של פרויקט הנדסי בכל השלבים, החל משלב הביצוע ועד לשלב המסירה. ניהול נכון של הפרויקט חוסך משאבים, מונע עיכובים, מייעל את התהליך ומצמצם עד למינימום טעויות.

תוכנות לניהול פרויקטים ובנייה של "חברת רמדור" מיועדות ליזמים, למנהלי פרוקטים, לקבלנים, אדריכלים לגופים מוניציפאליים כמו רשויות מקומיות ולגופים עסקיים. המערכת מתאימה את עצמה לצרכים המשתנים של הלקוחות ומאפשרת לזהות בעיות בכל פרויקט בשלב שבו עדיין ניתן לטפל בבעיה, לתקן ולשפר.