רמדור אתכם גם בתקופת הקורונה

לקוחות יקרים,

לאור המצב, והצורך להתארגן במהירות לשיטת עבודה אחרת אשר מאפשרת גישה למסמכי הארגון מהבית, אנו פותחים עבור כל לקוח שירצה סביבת עבודה משותפת לעובדי הארגון לניהול כל המסמכים הארגוניים.
לתוך סביבת העבודה תוכלו להזין את כל תיקי המסמכים של הארגון איתם אתם עובדים ולעבוד יחד מכל מקום ומכל מכשיר (סביבת העבודה למסמכי הארגון זמינה גם באפליקציה). סביבת ניהול המסמכים האירגוני כולל ניהול גירסאות, צפיינים לתכניות, התכתבות בין אנשי המשרד על הערות לתכניות, שיתוף BIM, גיבויים ועוד).

הסביבה המשותפת תהיה זמינה עבורכם לכל תקופת ההתמודדות עם הקורונה – והיא ניתנת לכם מתנה ללא תשלום נוסף!

לאור בקשת הלקוחות ולאור המצב, אנו פותחים עבורכם גם אתר מותאם לניהול הקשר עם הדייר * האתר מאפשר לכל דייר ודיירת להישאר מעודכנים מבלי להגיע לאתר הבנייה.

האתר ניתן לכם חינם לתקופה זו ללא תשלום נוסף

באמצעות הפלטפורמה תוכלו :

  • לרכז את הפעילות מול הדייר, לספק לו גישה ישירה למסמכים/חוזים.
  • להנגיש לו את הקטלוגים השונים לבחירה.
  • לנהל תקשורת באמצעות הודעות ישירות לאפליקציה
  • לנהל קריאות אבטחה וליקויים בדיווח ישיר מהשטח במהלך שנת הבדק.

 

לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם לפנות למנהל הלקוח שלכם, למחלקת המכירות של רמדור בטלפון 037667777 (שלוחה 2) או הכי פשוט – לפתוח פנייה באמצעות אתר האינטרנט שלנו https://www.ramdor.co.il/contact-us/