שתפו את הכתבה:

הבטחת איכות בנייה – איך אפשר להבטיח את האיכות של פרויקט נדל"ן?

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל פרויקט הנדסי הוא בקרה והבטחת האיכות בפרויקטים ההנדסיים. תוכנה לניהול איכות מבטיחה כי כל לקוח יקבל את המוצר שהובטח לו בהתאם לתכנית ולמפרטים הייחודים של כל פרויקט. שימוש בתוכנה מהווה כלי עזר חשוב למנהל ולמפקח על הפרויקט.

בקרת איכות בנייה – כל היתרונות בתוכנה אחת

ניהול של פרויקט בנייה זוהי משימה מורכבת המחייבת ידע מקצועי רב, ארגון נכון, בקרה על תהליך התכנון והבנייה, בחירה נכונה של בעלי המקצוע, של חומרי הבנייה והגימור, בניית לוח זמנים מציאותי ועמידה בלוח הזמנים.

תהליך בקרת איכות המתבצע בתוכנה ייחודית מבית "רמדור" מבטיח כי כל מרכיבי הפרויקט ההנדסי ואנשי המקצוע השונים הלוקחים חלק בבניית הפרויקט יפעלו בשיתוף פעולה. מטבע הדברים, פרויקטים הנדסיים מתבססים על פעילות רבה של אנשי מקצוע וספקים חיצונים, ולכן יש צורך במעקב ובבקרת איכות של כל הגורמים הלוקחים חלק בפרויקט. השימוש בתוכנה של אבטחת איכות ימנע תקלות וליקויים שהיו עלולים להיווצר ללא שימוש בתוכנה הייחודית.

כל קבלן, יזם וכל מי שרוצה להצליח בענף הנדל"ן חייב לעמוד בסטנדרטים מחמירים ולבצע הבטחת איכות קפדנית של כל הפרויקטים ההנדסיים שהוא מבצע. חברות גדולות נוטות לשכור חברות חיצוניות שיעקבו אחרי הבטחת האיכות של הפרויקט, אך הודות לתוכנה הייחודית מבית "רמדור" כל העוסקים בתחום הנדל"ן, גם חברות גדולות וגם יזמים קטנים, יכולים לוודא כי כל המערכות וכל הגורמים בפרויקט יפעלו בצורה הטובה ביותר.

ניהול פרוייקטי איכות בבניה מבוסס על ההנחה שכדי להגיע לאיכות גבוהה ובלתי מתפשרת יש צורך בגורם שילווה את הפרויקט בכל השלבים ,החל משלב התכנון, דרך שלב הביצוע, בבחירת החומרים, בבחירת הספקים, בביצוע בקרה מקדימה ובאישור הסופי של הפרויקט רגע לפני שהוא נמסר ללקוח. רק שימוש בתוכנה לניהול איכות הבנייה יבטיח שקט נפשי, חיסכון בעלויות ומניעה של אכזבה ועגמת נפש.

כל פרויקט בנייה שאינו עובר תהליך של אבטחת איכות בנייה חשוף לטעויות ולאי עמידה בלוח הזמנים. תיקון הטעויות ופיגור בלוח הזמנים מביא לעלויות נוספות ולשחיקה ברווחיות של הפרויקט. באמצעות תוכנה להבטחת איכות בנייה רמת התוצר המוגמר תעלה ומספר התקלות בפרויקט יפחת באופן משמעותי.