רמדור נבחרה כמערכת לניהול פרויקטי הבינוי בכללית

שתפו את הכתבה:

שירותי בריאות כללית בחרה את רמדור כספק למערכת מידע לניהול מאות פרויקטי בינוי בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח בשנה. פתרון ניהול פרוייקטי הבניה של רמדור הוא פלטפורמה משותפת לניהול פרוייקטים בבניה על כל היבטיו של הפרוייקט ההנדסי.

מערכת רמדור נותנת מענה לכל מחזור החיים של פרוייקטי הבינוי – החל משלב הרעיון, דרך תכנון הפרויקט וביצועו, וכלה במסירתו ללקוח על ידי ניהול תהליכים, תקציב, מכרזים, חוזים וחשבונות, איכות, ידע ועוד. הגירסה שנבחרה היא מערכת רמדור בענן הכוללת אפליקציות רמדור למכשירים הניידים ומערכת לניהול פורטפוליו של פרויקטים, המיוצגת על ידי חברת פרוסיד.

אלי חי, PMO במינהל תשתיות ובינוי בכללית, הדגיש ש "מטרת מערכת רמדור היא להחליף פתרונות מקומיים, לייצר תמונת מצב ושפה אחידה, לייעל את העבודה של כל הגורמים הפנימיים והחיצוניים המעורבים בפרויקט, ולאפשר שליטה טובה יותר על הפרויקטים".

נורית ג'ובני, מנהלת מכירות ו-account manger של שירותי בריאות כללית: "רמדור מובילה את הטכנולוגיה ואת מגמת ההתמקצעות של ענף ניהול הפרויקטים ההנדסיים. שירותי בריאות כללית בחרה בפתרון של רמדור משום שהוא מאפשר ניהול של מאות ואלפי פרוייקטי בינוי בו זמנית בפריסה גיאוגרפית רחבה תוך שיתוף של מידע בין קבוצות ועבודה בסנכרון מלא הכללית תיישם במערכת אחודה את כל ההיבטים הנדרשים לניהול פרויקט הנדסי החל מרמת הניהול הבכיר, דרך דרגי מנהלי הביניים ועד לניהול הפעילות באתרי הבנייה".

רן פלד, משנה למנכ"ל רמדור:
"רמדור מודה על ההזדמנות לסייע לכללית לאמץ מתודולוגיה דיגיטלית לניהול פרויקטי הבינוי ובכך לתרום למערכת הבריאות בישראל"