שתפו את הכתבה:

תוכנה לניהול אחזקת מבנים

תוכנה לניהול אחזקת מבנים מיועדת לחברות העוסקות בניהול בתים משותפים, בנייני משרדים עסקים ועוד. התוכנה מאפשרת לכל מי שעוסק בניהול המבנה לבצע את כל הפעילות וההליכים באמצעות תוכנה מתקדמת ובאופן ממוחשב. התוכנה מעניקה את כל השירותים הנדרשים להיבטי האחזקה השונים ולתכנון מערך האחזקה השנתי בכל מבנה.

תוכנה לניהול אחזקת מבנים – כל השירותים והמודולים בתוכנה אחת

תוכנה לניהול אחזקת מבנים כוללת מוקד תקלות המטפל בכל מה שקשור בתיקון תקלות ובאחזקת שבר.

  • מרגע קבלת ההתראה על התקלה, התוכנה עוקבת אחרי סוג התקלה, מיקום התקלה, תיאור התקלה, אחרי הגורמים המטפלים בתקלה וסטאטוס התקלה.
  • התוכנה מפרטת מיהם העובדים שלקחו חלק בטיפול בתקלה, מהו תאריך הטיפול, כמה זמן נמשך הטיפול, אלו פריטים נדרשו לצורך ביצוע העבודה ועוד. התוכנה מעדכנת מהיכן נלקחו החלפים לתיקון התקלה, ממחסן של המבנה או שנרכשו במיוחד.
  • התוכנה מאפשרת להקליד את פרטי החשבונית שניתנו לספקי השירות שעסקו בתיקון התקלה ולעקוב אחרי ביצוע התשלום.
  • בספרי החשבונות התוכנה תפרט מאין נלקח התקציב לתיקון התקלה, מהי יתרת התקציב המתעדכנת ותתריע כאשר נוצרה חריגה בתקציב.

אחזקה מונעת

  • המודל הייחודי של התוכנה מאפשר לטפל בכל מה שקשור באחזקה מונעת ומתוכננת לשמירה על הציוד או על המבנה.
  • כל טיפול של אחזקה מונעת מפרט מספר גורמים כמו מי מבצע את הפעולות, מהן הוראות הביצוע הקבועות, מהן שעות הטיפול המוקצבות למניעת תקלות, מהי הדחיפות לביצוע ומהו התקציב.
  • התוכנה יכולה להפיק תוכנית שנתית המציגה את מכלול טיפולי המנע המתבצעים במשך כל השנה ועל אילו מחלקות מוטל כל טיפול.
  • אחת לשבוע או לחודש, בהתאם לבחירה של מפעילי התוכנה, נפתח כרטיס עבודה מיוחד ובו פירוט על כל אחד מפריטי הציוד שמועד הטיפול בו הגיע. בכרטיס מפורטות הוראות הטיפול, מהם החלפים הנדרשים, משך העבודה המתוכנן ועוד.

ניהול מונים

ניהול מונים מאפשר מעקב אחרי קריאת המונים כמו מונים של מים, חשמל, גז, ומוני שעות העבודה של הציוד הייעודי.

ניהול מלאי מחסנים ורכש

המודול של ניהול המלאי מאפשר מעקב מפורט ויסודי אחרי כל אחד מהמחסנים המנוהלים במערכת. המודול מפרט את מצב המלאי, את ערך המלאי, את עלויות המלאי והרכש ועוד.

תוכנה לניהול אחזקת מבנים היא כלי עזר חיוני לכל ארגון גדול או בניין רב קומות המעוניין לנהל את תחזוקת הבניין במקצועיות, לעקוב אחרי ההוצאות ולחסוך אי סדרים העלולים לגרום להוצאות מיותרות.

תוכנה לאחזקת מבנים