עמידר החדשה תטמיע פתרון של רמדור לניהול פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית

שתפו את הכתבה:

חברת עמידר החדשה, החברה הלאומית לשיכון בישראל כבר למעלה מ-70 שנה, בחרה בפתרון של חברת רמדור לניהול פרויקטים ותהליכים בתחום ההתחדשות העירונית. מדובר בצעד שהינו חלק ממהלך נרחב של עמידר להטמעת טכנולוגיות דיגיטליות, אשר מטרתו לשפר ולדייק את התהליכים השונים בחברה במטרה להוסיף ולשדרג את איכות השירות שמעניקה עמידר ללקוחותיה.

הפתרון של רמדור הינו פתרון מקיף בפלטפורמה משותפת לניהול פרוייקטים בבניה על כל היבטיו של הפרוייקט ההנדסי, תקציב, תכנון וביצוע, תוך אפשרות לעבוד ולדווח ישירות מהשטח באמצעות המובייל. המערכת מספקת לעמידר מענה מקיף לניהול פרוייקטי בינוי – החל משלב הרעיון, דרך תכנון הפרויקט וביצועו, וכלה במסירתו ללקוח. המערכת כוללת מודולים של ניהול תהליכים, תקציב, מכרזים, חוזים וחשבונות, איכות, ידע ועוד.

ניהול מרכזי ומבוקר של כל הגורמים בפרויקט מאפשר שמירה ומעקב אחר הנתונים ובקרת תהליכים. הזמינות של המידע העדכני, מקטין את הסיכונים הפוטנציאליים בפרויקט.

רחל לוביאניקר, סמנכ"לית מערכות מידע ודיגיטל של עמידר החדשה, אמרה: "נכון להיום, עמידר מנהלת למעלה מ-70% מהדיור הציבורי בישראל, כ- 40,000 דירות מתוחזקות לרווחתם של כ-100 אלף  דיירים, לצד אלפי דיירים המגוררים ב-34 מתחמי דיור מוגן. כל זאת בנוסף לניהול 5,000 מנכסי רשות הפיתוח. בחרנו ברמדור לאחר תהליך ארוך ומעמיק של ניתוח צרכים וחיפוש שותף שיוכל לתת מענה מתמשך לחברתנו. אני משוכנעת שיישום המערכת ישפר את היכולת שלנו לתת שירות מצטיין לדיירים שלנו ולספק דירות באיכות טובה תוך עמידה בלוחות זמנים ומבלי לפרוץ את מסגרות התקציב שלנו. המערכת תתמוך בתהליכים תפעוליים, תשפר את יעילות העבודה ותגביר השקיפות ורמת השירות לדיירים".

אברמי רוזנברג, סמנכ"ל המוצרים של רמדור: "רמדור מובילה את מגמת ההתמקצעות של ענף ניהול הפרויקטים ההנדסיים באמצעות טכנולוגיה נוחה וקלה לשימוש. הפתרון בעמידר מאפשר ניהול של מאות ואלפי פרויקטי בינוי בו זמנית בפריסה גיאוגרפית רחבה תוך שיתוף של מידע בין קבוצות ועבודה בסנכרון מלא".

נורית ג'ובני, מנהלת מכירות ומנהלת הלקוח של עמידר: "עמידר מגשימה את חזון בניית הארץ ואנו גאים להצטרף ולתרום לפעילות זו. האתגר שלנו הוא ליישם את הפתרונות החדשים מבית רמדור כדי לסייע לעמידר לעמוד ביעדיה כזרוע המשכנת הלאומית של המדינה, שיקום שכונות וחיזוק מבנים"