שתפו את הכתבה:

סיכום אירוע לקוחות רמדור 2019

היה מרגש, היה מעניין, היה מוצלח 😊

להלן תקציר אירוע לקוחות רמדור 2019

 

חדשנות ברמדור> אברמי רוזנברג, סמנכ"ל מוצרים, רמדור.

ברמדור אנו לא עוצרים וכל הזמן מפתחים מוצרים חדשים אשר מאפשרים ניהול פרויקטים בבניה בצורה יעילה מהירה ואפקטיבית .

ירידה לשטח – הסמארטפון הפך לכלי עבודה עיקרי – שם אני עובד, מנהל ומקבל עדכונים. ברמדור פיתחנו כמעט עבור כל מודול אפליקציה אשר מאפשרת למנהל ולעובד לקבל עדכונים, לנהל פעילות, לקבל התראות ועוד . לצפיה במגוון האפליקציות לחצו

חיזוק הקשר עם הלקוחות – חיזוק הקשר עם הדיירים- ניהול תיק דייר, שינויי דיירים, מסירת דירה

כלים לבקרה וניהול הפרויקט – דש בורד דינמי, כלי BI, ניהול בקרת תכנון במתודולוגית BIM ועוד

תוכנה לניהול פרויקטים – סיפור הצלחה – משכ"ל > רן פלד, משנה למנכ"ל, רמדור

משכ"ל – החברה למשק וכלכלה, חברת בת של המרכז לשלטון המקומי. משכ"ל מספקת שירותים למאות רשויות מקומיות- לוגיסטיים, פיננסים, ניהולים ועוד! בין היתר פרויקטי בינוי בעיקר בתי ספר , גנים …

מטרת הפרויקט במשכ"ל:

  • יעילות – סדר בתשלומים מול הקבלנים.
  • שליטה ובקרה על קבלני משנה
  • התרעות/ אורות אדומים – שמירה על חריגות מהתקציב  ויותר חשוב במיוחד במשכ"ל הוא נושא עמידה בלו"ז – לדוגמא מסירת בית ספר בזמן לא מעכבת את פתיחת שנת הלימודים.
  • קבלת תמונת מצ"ב עדכנית על הפרויקטים – משכ"ל בעלת מטה רזה, המון פעולות נעשות ע"י קבלנים חיצוניים. המערכת מאפשרת תמונת מצ"ב עדכנית בזמן אמת. בניית מתודולוגיה נכונה ומוכתבת לכל הגורמים בפרויקט, יצירת שפה משותפת כך שכל המידע מכל הגורמים מוזרם למערכת המידע ובשליטת מטה החברה.

במשכ"ל מנוהלים למעלה מ 1000 פרויקטים, מאות ספקים.

ניהול המכרזים,יומני עבודה, דרישות תשלום, איזון פרויקט, משימות, תקציב ועוד,הכל מנוהל ברמדור.

פרויקטים על המפה – תצוגה של הפרויקטים על בסיס המפה. חשוב גם בשביל תהליך הפרויקט. לדוגמא: אם ישנם פרויקטים מרוכזים באזור אחד אני אוכל לנצל משאבים, כוח אדם בצורה יעילה יותר.

מנגנון אישור חשבון ברמדור– על פי צ'יק ליסט מסודר – רשימה של מה נדרש לצרף לטובת אישור חשבון. מאפשר קיצור תהליך אישור חשבונות.

שליטה ובקרה – שפה אחידה בין כל משרדי ניהול הפרויקטים, פיקוח וכל התחומים במשכ"ל . היום אם רוצים לראות סטטוס בפרויקט, בעיות בפרויקט –כל המידע מוצג  ומוצף לגורמי הניהול להתמודדות מול חריגים.

מפתחות להצלחה של הטמעת מערכת מידע בארגון.

  1. צוות מקצועי – המבין את הדרישות בשטח ויודע לקדם את זה בתוך הארגון.
  2. גיבוי צוות ההנהלה בתהליך ההטמעה – פגישות סטטוס, הובלה של מנהלי התחום.
  3. צוות של ספק/ לקוח העובד יחד לטובת הגשמת החזון הארגוני בהטמעת המערכת בארגון.

מדברי מר דוד ממשכ"ל 

"המטרה העיקרית היתה לקבל שליטה על המידע בפרויקט . הבנו שאנו צריכים תכנה שתרכז עבורנו את המידע. כתבנו את האפיון, פנינו לכל מיני חברות תכנה והחברה היחידה שהיה לה את הפתרון המקיף עבורנו היתה חברת רמדור.

היום, בעזרת רמדור, המידע על הפרויקטים השונים מרוכז אצלנו ולא אצל מנהל הפרויקט החיצוני כך קבלנו חזרה את השליטה והבקרה על הפרויקט".