שתפו את הכתבה:

שופרסל מיישמת את מערכת RAMDOR BI

היקף פעילות התחזוקה בשופרסל רחב ומצריך מענה מהיר ומיידי בפריסה ארצית.
התחזוקה כוללת תחזוקה מונעת, תחזוקת שבר והשקעות רחבות היקף שמנוהלים היום במערכת רמדור .
באמצעות מערכת RAMDOR BI , הדרג הניהולי של שופרסל מקבל דוחות בקרה ודוחות Drill המאפשרים תחקור יעיל ונוח של הנתונים הקיימים במערכת.
כמו בכל יישום טכנולוגי, גם יישום בעולמות ה – BI חייב להיות תחום במסגרת כלשהי על מנת לא להגרר למגה פרויקט עם תקציבי עתק. לפיכך, הוסכם על עבודה בשלבים כאשר השלב הראשון הנו פיתוח ה – Mock-up בסביבת Production עםReal Time Information אשר הסתיים זה מכבר. בהמשך, הוחלט על הרחבת המודל הקיים ומתן מענה על צרכים נוספים של הארגון ובכלל זה יצירת KPIs ומדדים מובילים שיעזרו למערך הטכני גם למדוד את היעילות התפעולית שלו ובהמשך הדרך גם לשפר ולייעל את התהליכים העסקיים שלהם.

בעבר, יישומי BI היו נחלתם הבלעדית של ארגונים גדולים ו – Enterprises מאחר והיה מדובר בהיקפי השקעה גדולים מאד ובתקציבים שהיו צריכים להיות "צבועים" מראש עבור פרויקטים בסדרי גודל כאלו. במקביל, רק ארגונים בעלי מערך מבוסס של ארגון מערכות מידע יכל לתמוך ביישום של פלטפורמות BI וחייב לא אחת אנשי IT טכנים שיעמדו לרשות הגורם הדורש בארגון ולשרת אותו ביצירת דוחות ןתחזוקה שוטפת.
כיום המצב שונה ובשנים האחרונות נכנסו לשוק כלי BI כדוגמת Microsoft Power BI המוגדרים תחת קטגוריית Self Service BI ובעצם מאפשרים לכל אחד גישה לפלטפורמת ה – BI ויצור עצמי של דוחות ושליפת נתונים עסקיים בעלות מאד נמוכה. פריצה טכנולוגית זו, אפשרה לארגונים בינוניים וקטנים להתחיל לשקול שילוב של כלי BI כחלק מהתשתית הטכנולוגית הקיימת בארגון.

אברמי רוזנברג, סמנכ"ל מוצרים רמדור "היום אנחנו כבר עדים לתופעה חדשה שבה יחידות עסקיות קטנות, חטיבות ו/או מחלקות, אשר נתקלות בצורך עסקי נקודתי להבין טוב יותר את הנתונים עליהם הם אחראים, מחליטות על יישום פרטני של BI שיענה להם על הצורך העסקי. פתרונות אלו יכולים לקום לצד מערך BI רחב יותר הקיים בארגון, במקביל אליו או כחלק מאבולוציה כללית של החלפת BI מסורתי ב – BI חדש, משופר יותר יעיל יותר, נוח יותר ונגיש יותר לשימוש ע"י משתמשי הקצה".

בשיתוף ניר הולצשטיין, BITEAM .

רוצים לשמוע איך ה Ramdor BI יכול לתרום לניהול הארגון שלכם? צרו קשר