שתפו את הכתבה:

זוהי השנה השניה ברציפות שאנו זוכים בפרס IT AWARDS

זוהי השנה השניה ברציפות שאנו זוכים בפרס IT AWARDS . שנה שעברה זכינו בפרס על מערכת לניהול איכות בקטגוריה של יצירת בידול ויתרון תחרותי. השנה, יחד עם שיכון ובינוי, זכינו בפרס על אפליקציית "מסירת דירות" .

פרוטוקול מסירת דירה הינו הליך מחייב המעוגן בחוזה הרכישה בין הדייר ליזם. במעמד המסירה – הקבלן מפיק פרוטוקול מסירה המפרט את מתקני הדירה המאושרים ואת הליקויים במבנה. עם סיום התהליך הדייר חותם על המסמך, מאשר את קבלתה,מקבל את המפתחות לדירה וטופס אכלוס (טופס 4).

שיכון ובינוי, חברה מובילה חדשנות בתעשייה מסורתית, שמה לה ליעד לשפר ולייעל את מערך האיכות בחברה ולהיות מובילי שוק בתחום זה!

בשיתוף עם שיכון ובינוי, בנינו מערכת המשרתת את שלושת משתמשי המערכת:

קבלן – מנהלי אתרים / מנהלי עבודה – נמצאים במעמד המסירה ואחראים על מילוי פרוטוקול המסירה ביחד עם הדייר

לקוח – הדייר – רוכש הדירה או מיופה כוח מטעמו

יזם – עובדי מטה והנהלה – מנהלי תפעול ומנהלי שירות של חברת הנדל"ן

מתודולוגיה אחידה במסירה תורמת לשיפור רמת השירות מול הדיירים, מקטינה את הסיכון לטעויות, מעלה את רמת איכות הפרויקט ומאפשרת ניתוח מידע והפקת לקחים לפרויקטים הבאים.

באמצעות האפליקציה ניתן לנהל, ישירות מהשטח, תהליך של מסירת דירה בצורה פשוטה, יעילה וממוכנת. האפליקציה מאפשרת תיעוד מלא של תהליך המסירה הכולל צירוף טפסים, תמונות וסימון אי התאמות. המידע מתעדכן במערכת ה web בזמן אמת, זמין ונגיש מכל מקום.

"פרוטוקול מסירת דירה דיגיטלי מחזקת את הקשר בין החברה ללקוחותיה ומהווה דוגמה למצוינות בשירות וברצון להוביל שוק מסורתי להשתלב בעידן דיגיטלי. השימוש במערכת מהווה פריצת דרך טכנולוגית חשובה וחיונית, הן בפן של ייעול התהליך העסקי ושיפור חווית הלקוח והן בפן של בקרת התהליך, הפיקוח והשליטה שיש לכל המעורבים בתהליך האמונים על איכות המוצר (דירה)." – אברמי רוזנברג, סמנכ"ל מוצרים חברת רמדור.

ברמדור אנו מאמינים כי מערכת מידע מוצלחת צריכה לאפשר לגורמים שונים לעבוד יחד וכן לדווח מהשטח בזמן אמת באמצעות אפליקציות ייעודיות ואנו מיישמים גישה זו בכל הפתרונות שאנו מפתחים.